a

a

Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

ΘΕΑΤΡΙΚΟ:΄΄ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ΄΄

Φέτος είχαμε τη χαρά να έχουμε στο σχολείο μας μια αξιόλογη συνάδελφο, την Κατερίνα Δαραμήλα. Ανάμεσα στα καταπληκτικά πράγματα που έκανε όλη τη χρονιά - τη μισή δηλ. γιατί δούλεψε με τα προγράμματα ΕΣΠΑ-και πάντα με θετική ενέργεια,οργάνωσε και μια εκπληκτική γιορτή, με τίτλο: 
΄΄Επαγγέλματα που χάνονται στο χρόνο΄΄
Πόσα επαγγέλματα παλιά
σήμερα δεν υπάρχουν πια
και τα παλιά τα μαγαζιά
στο χρόνο χάνονται κι αυτά.

Ας προσπαθήσουμε μαζί 
τον χρόνο σαν απλή στιγμή
πίσω να τον γυρίσουμε
και να τον συναντήσουμε.
Αυτή ήταν η εισαγωγή της αφηγήτριας, που μας παρουσιάζει στη συνέχεια, επαγγέλματα που χάνονται στον χρόνο όπως:
 πεταλωτής,
αγωγιάτης,(εντάξει,το γαϊδουράκι είναι λίγο ροζ)
γαλατάς,
σαλεπιτζής,

μυλωνάς,
γανωματής,
καρεκλάς,
μοδίστρα,
υφάντρα,
καστανάς,
παγωτατζής,
αρκουδιάρης,
λατερνατζής
Όλα αυτά τα επαγγέλματα παρουσιάστηκαν μέσα από καταπληκτικές επιλογές μουσικών κομματιών όπως:
του Ν.Χατζηαποστόλου΄΄ο αγωγιάτης΄΄,του Γ.Ρουμελιώτη και Γ.Κυριαζή ΄΄ο μύλος΄΄,του Μυτιληναίου και Πιπεράκη ΄΄το σαλέπι΄΄(χορέψαμε και τις ζεμπεκιές μας),του Σαμιώτη ΄΄ ο Θοδωρής ο καρεκλάς΄΄,του Ξυλούρη ΄΄ο αργαλειός΄΄, της Βίκυ Μοσχολιού ΄΄ο αρκουδιάρης΄΄ επίσης,  ΄΄η μοδίστρα΄΄ από την ταινία της Βλαχοπούλου ΄΄, λατέρνα φτώχια και φιλότιμο κ.α.
Στο τέλος ο τότε φωτογράφος της γειτονιάς,
  τράβηξε και αυτή την φωτογραφία.
η οποία φυσικά εμφανίστηκε σε απρόμαυρη -δυστυχώς δεν έχω να σας τη δείξω- και μοιράστηκε στους γονείς!

7 σχόλια:

Βαγγελή Κλεοπάτρα είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!

Evaragoublogspot είπε...

Ευχαριστούμε πολύ Κλεοπάτρα!!

xristina είπε...

Πάρα πολύ όμορφα! Μπράβο!!!!!!!! Καλό καλοκαίρι!

Unknown είπε...

Έχω το βίντεο των πειρατών. Το βρήκα τελικά

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια για την καταπληκτική γιορτή σας!!! Είμαι Νηπιαγωγός και θα ήθελα φέτος η τελική γιορτή που θα παρουσιάσουμε με τους μαθητές μου, να έχει ως θέμα της τα "Επαγγέλματα", μια και είναι ένα από τα προγράμματα που δουλέψαμε τη χρονιά που μας πέρασε. Να τολμήσω να σας ζητήσω την πηγή του θεατρικού σας??? Θα σας ήμουν υπόχρεη αν μπορούσατε να μου πείτε που θα μπορούσα να αναζητήσω το παραπάνω θεατρικό. Σας ευχαριστώ πολύ!!! Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είστε πάντα τόσο ορεξάτη και δημιουργική!!!

Evaragoublogspot είπε...

Λίλια θα προσπαθήσω να βοηθήσω όσο μπορώ.Επικοινώνησα με την Κατερίνα που είχε οργανώσει τη συγκεκριμένη γιορτή στο κλασικό τμήμα (εγώ ήμουν στο ολοήμερο και κάθε τμήμα είχε τη δική του γιορτή)Επειδή δεν έχει μαζί της τα βιβλία- δουλεύει σε άλλη πόλη- το μόνο που θυμάται είναιτις εκδόσεις Ωρίων.Οι επιλογές των κομματιών είναι δικές της.θα επικοινωνήσω πάλι μαζί σου μόλις έχω νεότερα!

Ξανθούλα είπε...

Συγχαρητήρια για την εξαιρετική πρόταση! Φέτος σκέφτομαι να κάνω τα επαγγέλματα του χθες, μιας και το ένα μας εργαστήριο αφορά αυτήν την θεματική. Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε με το θεατρικό; Υπάρχει κάπου αναρτημένο ηλεκτρονικά;