Σελίδες

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ




 Χειμώνας, κρύο και οι αγαπημένοι μας χιονάνθρωποι,μας βοηθάνε σε γλωσσικές δραστηριότητες:
Χρησιμοποιήσαμε τους χιονάνθρωπους από το Pop-it και τους συνθέσαμε,φτιάχνοντας το σώμα τους με λέξεις που αρχίζουν από τις συλλαβές που έχουν στα καπέλα τους.

 


Εμπνευστήκαμε από τις συλλαβές στα καπέλα τους και δημιουργήσαμε το δικό μας τραγούδι,που το ονομάσαμε:
ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ
Χα, χα, χα, χαρούμενες νιφάδες
Χο, χο, χο, χορεύουνε τρελά
Χι, χι, χι, γελάνε πονηρά.

Χα, χα, χα, χαρούμενοι σκιέρ
Πα, πα, πα, παγοπέδιλα φορούν
Πε, πε, πε, πέφτουν και γελούν.

Πι, πι, πι, πιγκουίνοι φοβεροί
Πα, πα, πα, παγόβουνα περνούν
Πο, πο, πο, ποτάμια προσπερνούν
Πε, πε, πε, περνούν και χαιρετούν.

Το τραγουδήσαμε όπως το τραγούδι του χειμώνα.

Το οπτικοποιήσαμε και αντιστοιχίσαμε σε κάθε εικόνα τη σωστή συλλαβή και στίχο.



Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε ομάδες.Κάθε ομάδα κρατούσε μια χιονονιφάδα με μια συλλαβή.

Κάθε φορά που άκουγε το στίχο στον οποίο αντιστοιχούσε η συλλαβή σηκωνόταν και χοροπηδούσε ή έκανε στροφή επαναλαμβάνοντας το στίχο.
Σε επόμενη φάση καποιο παιδί τραγουδούσε έναν στίχο και κάποιο άλλο έδειχνε την αντίστοιχη συλλαβή-χιονονιφάδα.

Δραματοποιήσαμε το τραγούδι.
Κρατώντας κάθε φορά μια εικόνα δραματοποιούσαμε την αντίστοιχη σκηνή.
Χα,χα,χα χαρούμενοι σκιέρ
 Πε,πε,πε πέφτουν και γελούν




 Πα,πα,πα παγόβουνα περνούν








 Πο,πο,πο ποτάμια προσπερνούν




Ενθουσιαστήκαμε με τα παιχνίδια μας και τελειώσαμε τη μέρα μας συμπληρώνοντας τα παρακάτω φύλλα εργασίας:






Οι χιονονιφάδες που χρησιμοποιήσαμε στο τραγούδι:






5 σχόλια: